Kalendorius – Statybos Renginiai

Rgp
1
Tr
2018
Internetinės svetainės vaidmuo verslo įmonės veikloje
Rgp 1, 16:00 – 17:00

Vienas iš efektyviausių svetainės panaudojimo sričių yra jos pavertimas efektyviu komunikacijos įrankiu su Jūsų esamais ir potencialiais klientais. Webinaro metu kalbama apie šiuolaikinės interneto svetainės vaidmenį verslo įmonės veikloje. Visus norinčius plačiau sužinoti apie internetines svetaines B2B verslo rinkoje, kviečiame registruotis ir dalyvauti savaitiniuose webinaruose.

REGISTRACIJA

Webinaro metu aptariama:

  • Geriausiai statybos verslo interneto svetainių poreikius atitinkanti turinio valdymo sistema;
  • internetinių svetainių šablonai, programiniai įskiepiai;
  • Tinkama svetainės struktūra: kompaktiškas ir sistemiškas informacijos išdėstymas svetainėje;
  • Aktualus svetainės tinklaraštis: straipsnių pavidalu pristatoma aktuali informacija įmonės klientams;
  • Priemonės ir sprendimai potencialių klientų konversijai;
  • Veikiantys klientų pritraukimo kanalai ir technologijos.

Knyga „Interneto svetainės statybos verslo įmonėms“

Knyga Interneto svetaines statybos verslo imonems CMGbaltic Statybos MarketingasVisus norinčius sužinoti daugiau apie šiuolaikines interneto svetaines kviečiame atsisiųsti ir perskaityti mūsų parengtą metodinę knygą „Interneto svetainės statybos verslo įmonėms“. Knygos turinys:

Statybos rinkodaros agentura CMGbaltic

Rgp
8
Tr
2018
Integruota rinkodaros komunikacija statybos versle. Kaip padidinti pardavimus?
Rgp 8, 16:00 – 17:00

Webinaras skirtas statybos verslo įmonių vadovams, pardavimų bei rinkodaros vadovams. Webinaro metu pristatoma Integruotos Rinkodaros Komunikacijos metodologija ir jos taikymas statybos versle su praktiniais pavyzdžiais. Visus norinčius plačiau susipažinti su integruotos rinkodaros komunikacijos suteikiamomis galimybėmis kviečiame registruotis ir dalyvauti webinaruose, skaitomuose kas mėnesį.

REGISTRACIJA

Statybos rinkodara

Statybos įmonių pardavimai ir rinkodara yra neatsiejami. Dažniausiai statybos įmonės naudoja “Tiesioginių pardavimų-rinkodaros” (angl. “Push”) sistemą ir kokybiškai vykdydamos savo paslaugas susilaukia sėkmės.

Dažna įmonė susimąsto kaip pagerinti tiesioginius pardavimus, apimti daugiau klientų, gauti informaciją apie statybos projektą dar jo užuomazgos stadijoje ir t.t. Tokiu atveju įmonės po truputi pradeda naudoti įvairias rinkodaros technologijas ir platformas. Tokia sistema vadinama “Pritraukimo rinkodara” (angl. “Pull”), kuomet stengiamasi paskleisti informaciją apie įmonę ir jos paslaugas ir susilaukti paklausimų.

Deja tenka pripažinti, kad nei “Pull” nei “Push” strategijos atskirai nėra veiksmingos. Sprendimas – kombinuota “Push” ir “Pull” strategija “Integruota Rinkodaros Komunikacija”.

Integruota Rinkodaros Komunikacija

Integruotos Rinkodaros Komunikacijos sistemos ašis – interneto svetainė ar svetainių tinklas. Jose pristatoma informacija turi būti struktūrizuota pagal pardavimo proceso etapus, diegiamos įvairių lygių konversijos priemonės.

Integruota-rinkodaros-komunikacija-statybos-versle-Statybos-Marketingas-CMGbaltic-WEB

Sekantis žingsnis tinkamai suplanuoti klientų pritraukimo į interneto svetainę būdus ir kanalus. Labai svarbu numatyti ne tik naujų klientų pritraukimo būdus, bet ir priemones esamų klientų pakartotinam lankymuisi svetainėje.

Ne ką mažiau svarbus procesas – darbo su klientais apskaita. Būtina pasirinkti duomenų valdymo, CRM ar kt. platformas naudoti ir aiškiai apibrėžti pardavimo-rinkodaros komandos veiksmus.

Statybos rinkodaros agentura CMGbaltic

 

© 2018 Statybos Renginių Kalendorius - statybos renginiai profesionalams. Sprendimas: CMGbaltic