Webinaras skirtas statybos verslo įmonių vadovams, pardavimų bei rinkodaros vadovams. Webinaro metu pristatoma Integruotos Rinkodaros Komunikacijos metodologija ir jos taikymas statybos versle su praktiniais pavyzdžiais. Visus norinčius plačiau susipažinti su integruotos rinkodaros komunikacijos suteikiamomis galimybėmis kviečiame registruotis ir dalyvauti savaitiniuose webinaruose.
Papildoma informacija:
- Webinaro klausytojų skaičius – 4.
- Po webinaro galima aptarti klausytojų taikomas rinkodaros priemones, jų efektyvumą bei būdus joms pagerinti.
- Webinaro lektorius: Andrius Vaicekauskas, UAB Statybos Marketingas direktorius ir įkūrėjas.
- Webinaro klausytojams rekomenduojama perskaityti ir susipažinti su Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo Pagrindais.
Visus norinčius sužinoti daugiau apie skaitmeninės rinkodaros galimybes kviečiame atsisiųsti ir perskaityti mūsų parengtą metodinę knygą, kurioje pristatome:
- skaitmeninė turinio rinkodara;
- skaitmeninės rinkodaros infrastuktūra;
- skaitmeninio turinio parengimas ir viešinimas;
- grįžtamasis ryšys ir klientų konvertacija;
- statybos renginiai;
- statybos projektų viešinimas.
Webinaras skirtas statybos verslo įmonių vadovams, pardavimų bei rinkodaros vadovams. Webinaro metu pristatoma Integruotos Rinkodaros Komunikacijos metodologija ir jos taikymas statybos versle su praktiniais pavyzdžiais. Visus norinčius plačiau susipažinti su integruotos rinkodaros komunikacijos suteikiamomis galimybėmis kviečiame registruotis ir dalyvauti webinaruose, skaitomuose kas mėnesį.
Statybos rinkodara
Statybos įmonių pardavimai ir rinkodara yra neatsiejami. Dažniausiai statybos įmonės naudoja “Tiesioginių pardavimų-rinkodaros” (angl. “Push”) sistemą ir kokybiškai vykdydamos savo paslaugas susilaukia sėkmės.
Dažna įmonė susimąsto kaip pagerinti tiesioginius pardavimus, apimti daugiau klientų, gauti informaciją apie statybos projektą dar jo užuomazgos stadijoje ir t.t. Tokiu atveju įmonės po truputi pradeda naudoti įvairias rinkodaros technologijas ir platformas. Tokia sistema vadinama “Pritraukimo rinkodara” (angl. “Pull”), kuomet stengiamasi paskleisti informaciją apie įmonę ir jos paslaugas ir susilaukti paklausimų.
Deja tenka pripažinti, kad nei “Pull” nei “Push” strategijos atskirai nėra veiksmingos. Sprendimas – kombinuota “Push” ir “Pull” strategija “Integruota Rinkodaros Komunikacija”.
Integruota Rinkodaros Komunikacija
Integruotos Rinkodaros Komunikacijos sistemos ašis – interneto svetainė ar svetainių tinklas. Jose pristatoma informacija turi būti struktūrizuota pagal pardavimo proceso etapus, diegiamos įvairių lygių konversijos priemonės.
Sekantis žingsnis tinkamai suplanuoti klientų pritraukimo į interneto svetainę būdus ir kanalus. Labai svarbu numatyti ne tik naujų klientų pritraukimo būdus, bet ir priemones esamų klientų pakartotinam lankymuisi svetainėje.
Ne ką mažiau svarbus procesas – darbo su klientais apskaita. Būtina pasirinkti duomenų valdymo, CRM ar kt. platformas naudoti ir aiškiai apibrėžti pardavimo-rinkodaros komandos veiksmus.