Kalendorius – Statybos Renginiai

Sau
7
Kt
2016
Statybų sektoriaus apmokestinimas PVM @ Viešbutis "Best Western Vilnius“
Sau 7, 13:00 – 16:15

Statybų sektoriaus apmokestinimas PVM

Jurga NavikieneSeminarą veda auditorė Jurgita Navikienė socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Lektorė skelbia straipsnius buhalterių profesinėje spaudoje apskaitos, mokesčių ir darbo teisės klausimais.

REGISTRACIJA

Temos:

  • PVM įstatymo nuostatos dėl atvirkštinio PVM taikymo statybų sektoriuje;
  • Kokiems pirkėjams taikomos naujos taisyklės?
  • Kurioms paslaugoms ir prekėms taikomos naujos taisyklės?
  • Aktualios Statybų įstatymo nuostatos taikant naujas PVM taisykles;
  • VMI pozicija dėl atvirkštinio PVM taikymo statybos darbams;
  • Mokestinės bei verslo rizikos, kurios gali kilti dėl pasikeitusių PVM įstatymo nuostatų;
  • Praktiniai statybos darbų apmokestinimo PVM pavyzdžiai ir jų analizė;
  • Atvirkštinio apmokestinimo taikymo įforminimas PVM sąskaitoje faktūroje;
  • PVM deklaracijos pildymas, pasikeitus PVM įstatymo nuostatoms dėl statybos paslaugų apmokestinimo.

 

Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą ir el. seminaro dalyvio pažymėjimą.

Sau
28
Kt
2016
Statybų sektoriaus apmokestinimas PVM (konsultacija internetu)
Sau 28, 9:00 – 18:00

Countline Konsultacija internetu – Statybų sektoriaus apmokestinimas PVM

Jurga NavikieneĮ klausimus atsakys auditorė Jurgita Navikienė socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Lektorė skelbia straipsnius buhalterių profesinėje spaudoje apskaitos, mokesčių ir darbo teisės klausimais.

REGISTRACIJA

Temos:

PVM įstatymo nuostatos dėl atvirkštinio PVM taikymo statybų sektoriuje;
Kokiems pirkėjams taikomos naujos taisyklės?
Kurioms paslaugoms ir prekėms taikomos naujos taisyklės?
Aktualios Statybų įstatymo nuostatos taikant naujas PVM taisykles;
VMI pozicija dėl atvirkštinio PVM taikymo statybos darbams;
Mokestinės bei verslo rizikos, kurios gali kilti dėl pasikeitusių PVM įstatymo nuostatų;
Praktiniai statybos darbų apmokestinimo PVM pavyzdžiai ir jų analizė;
Atvirkštinio apmokestinimo taikymo įforminimas PVM sąskaitoje faktūroje;
PVM deklaracijos pildymas, pasikeitus PVM įstatymo nuostatoms dėl statybos paslaugų apmokestinimo.

Papildoma informacija:

Konsultacija internetu vyks sausio 28 d. tinklalapyje www.iseminarai.lt. Prieš pradedant naudotis paslauga siūlome peržiūrėti dažniausiai užduodamų klausimų skiltį.

Kov
3
Kt
2016
Naujas socialinis bendradarbiavimo modelis – darbuotojų dalyvavimas įmonės finansiniame ir ekonominiame valdyme @ Lietuvos Respublikos Seimas, Konstitucijos salė 3 a. (I rūmai)
Kov 3, 9:00 – 16:00

Lietuvos pramonininkų konfederacija (projekto vykdytojas) kartu su projekto partneriais kovo 3 d. rengia tarptautinę konferenciją:

„Naujas socialinis bendradarbiavimo modelis – darbuotojų dalyvavimas

įmonės finansiniame ir ekonominiame valdyme“

kurios metu bus pristatytas įgyvendinamas projektas „Naujas socialinis bendradarbiavimo modelis – darbuotojų dalyvavimas įmonės finansiniame ir ekonominiame valdyme“, socialinių partnerių įsitraukimas šio projekto metu, ES bei Lietuvos darbo teisės aktai susiję su darbuotojų dalyvavimų įmonės valdyme, Europos šalių geroji patirtis ir įmonių pavyzdžiai, bei diskusijos metu aptartos priemonės skatinančios darbuotojus aktyviau dalyvauti įmonės valdymo procese.

REGISTRACIJA

bendradarbiavimo modelis, Lietuvos pramonininkų konfederacija, konferencijaPROGRAMA

Moderatoriai:

  • Janina Matuizienė, Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos generalinė sekretorė
  • Juozapas M. Preikša, Lietuvos pramonininkų konfederacijos analitikas

09.00–10.00 Dalyvių registracija/pasitikimo kava

10.00–10.30 Sveikinimo žodis.

Gediminas Kirkilas, Seimo narys (tbc)

Šarūnas Gustainis, Seimo Ekonomikos komiteto narys

Gintaras Klimavičius, Socialinės apsaugos ir darbo viceministras (tbc)

Artūras Černiauskas, Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos pirmininkas

Jonas Guzavičius, Lietuvos pramonininkų konfederacijos viceprezidentas

Albertas Šimkevičius, Vilniaus pramonės ir verslo vykdantysis direktorius

10.30–11.00 Projektas „Naujas socialinis bendradarbiavimo modelis – darbuotojų dalyvavimas įmonės finansiniame ir ekonominiame valdyme“

Projekto pristatymas

Ramunė Mereckienė, VšĮ Projektų valdymo ir mokymo centro vykdančioji direktorė

Vaidotas Petronis, VšĮ Projektų valdymo ir mokymo centro direktorius

Naujas socialinis bendradarbiavimo modelis – darbuotojų dalyvavimas įmonės finansiniame ir ekonominiame valdyme

Sigitas Besagirskas, Lietuvos pramonininkų konfederacijos Projektų departamento direktorius

Profesinių sąjungų vaidmuo skatinant darbuotojų dalyvavimu finansiniame ir ekonominiame įmonės valdyme

Janina Matuizienė, Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos generalinė sekretorė

11.00–12.00 Darbuotojų dalyvavimas įmonės finansiniame ir ekonominiame valdyme – partnerių patirtis. Darbuotojų įtrauktis metalo ir elektronikos pramonėje

Hans Manzke, Tarptautiniai santykiai, Nordmetall / projekto partneris NORDBILDUNG, Europos Universitetas Viadrina Frankfurtas prie Oderio

Darbuotojų dalyvavimas įmonės finansų valdyme ir ekonominėje veikloje: Vokietijos apžvalga ir geroji patirtis

Gyula Koscis, Tarptautiniai santykiai Nordmetall / projekto partneris NORDBILDUNG, Europos Universitetas Viadrina Frankfurtas prie Oderio

Natalja Mickevica, Latvijos laisvųjų profesinių sąjungų konfederacijos (LBAS) ekspertė konsultantė

Diskusija

12.00–13.00 Pietūs

13.00–14.30 Darbuotojų dalyvavimas įmonės finansiniame ir ekonominiame valdyme – Lietuvos patirtis. Darbuotojų dalyvavimas finansiniame ir ekonominiame įmonės valdyme: Iššūkiai. Inovacijos. Problemos. Laimėjimai

Giedrė Stumbrytė, Lietuvos inovacijų centro ekspertė

Rasa Rotomskienė, Europos darbo vietos inovacijų tinklo atstovė Lietuvoje

Įmonės, skatinančios darbuotojų dalyvavimą

Jurgita Bagdonavičienė, UAB Pakmarkas komunikacijos koordinatorė

Darius Babickas, Žurnalo Statyba ir architektūra redaktorius

Saulius Kromalcas, Biesse atstovybės Lietuvoje pardavimų vadovas

Živilė Sadlauskienė, UAB Omra direktorė

14.30–15.00 Įmonių sėkmė – atsidavusių darbuotojų rankose?

Diskusija: ar tiesa, kad aktyvus darbuotojų dalyvavimas įmonės veikloje yra svarbus veiksnys, galintis lemti verslo sėkmę?

IŠVADOS

15.00–15.30 Kavos pertrauka/pabaiga

Dalyvavimas konferencijoje nemokamas, tačiau būtina registracija. 

lpkRegistracija vykdoma iki š.m. kovo 1 d. 

Tik užsiregistravus bus išrašomi specialūs leidimai, reikalingi patekti į Seimą.

LPVA paskaita-seminaras „Integruotas projektų vystymas statybos ir inžinerijos sektoriuose” @ Vilniaus Universitetas, Tarptautinė Verslo Mokykla
Kov 3, 18:00 – 19:30

LPVALPVA paskaita-seminaras

Integruotas projektų vystymas statybos ir inžinerijos sektoriuose

REGISTRACIJA

Pranešėjai Arūnas Jočys (Baltic Cranes Industry vadovas) ir Mindaugas Galiauskas (CRC Consulting konsultantas).

Pranešimo metu bus aptarta esama situacija Lietuvos statybų rinkoje, pagrindinių darbų vėlavimo bei biudžeto viršijimo priežastis, integruotas projekto vystymas (IPD), jo požymiai, bendradarbiavimo svarba, IPD vertybės. IPD bus lyginamas su tradiciniu projektų valdymu, pristatomas pastato informacinio modelio (BIM) vaidmuo IPD bei IPD atvejo analizė.

LPVA, LINPRA nariams dalyvavimas nemokamas.

Ne LPVA, LINPRA nariams – 25 EUR (sumokant pavedimu).

Rekvizitai apmokėjimui: Įmonės kodas: 300035068, Atsiskaitomoji sąskaita: Nr. LT51 7044 0600 0437 8342.

Kov
29
An
2016
FIDIC sutarčių sąlygų taikymas ES finansuojamoje 2014-2020 programoje @ Viešbučio „Panorama“ konferencijų centre
Kov 29, 9:30 – 15:45

AVGO GroupFIDIC sutarčių sąlygų taikymas ES finansuojamoje 2014-2020 programoje

REGISTRACIJA

Lektorius: Vitolis Mečislovas Devoinis, inžinierius-konsultantas, FIDIC įgaliotas atstovas Lietuvoje.

Vitolis Mečislovas DevoinisPROGRAMA

09:30 – 10:00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

10:00 – 11:30

ES Sanglaudos fondo 2014-2020 m. programa:

  • Trumpas ES Sanglaudos fondo 2014-2020 m. programos pristatymas.

FIDIC sutarčių taikymas Lietuvoje:

  • FIDIC sutarčių taikymo raida ir praktika Lietuvoje.

FIDIC sutarčių sistema ir struktūra:

  • Sutarčių sąlygų formų įvairovė ir jų taikymo principai.

11:30 – 11:45

Kavos pertraukėlė.

11:45 – 13:15

ES Reglamentas Nr.305/2011:

  • ES reglamento dėl statybos produktų rinkodaros sąlygų pristatymas ir jo vaidmuo projektavimo ir statybos procese.

Statybos įstatymas ir poįstatyminiai (STR) aktai:

  • Trumpa pagrindinių statybos procesą reguliuojančių teisės aktų apžvalga ir jų santykis su FIDIC sutarčių dokumentais.

FIDIC Bendrųjų sutarties sąlygų apžvalga:

  • Bendrųjų sutarties sąlygų turinys (viso 20 straipsnių) ir trumpas pagrindinių nuostatų komentaras.

 

13:15 – 14:00

Pietų pertrauka.

14:00 – 15:30

Standartinių Transporto investicijų direkcijos ir Aplinkos projektų valdymo agentūros parengtų Konkrečiųjų sąlygų nagrinėjimas:

  • Bus pristatyta Konkrečiųjų sąlygų nauja Aplinkos projektų valdymo agentūros redakcija ir Transporto investicijų direkcijos tipinių sąlygų apžvalga.

FIDIC sutarčių sąlygų vieta Užsakovo pirkimo dokumentuose:

  • Dažniausiai Lietuvoje naudojamos sutarčių formos ir su tuo susijusios rizikos.

Užsakovas- Inžinierius-Rangovas:

  • Šalių teisės ir pareigos, tarpusavio bendradarbiavimo principai.

15:30 – 15:45

Klausimai – atsakymai. Seminaro aptarimas.

 

REGISTRACIJA VYKDOMA iki kovo mėn. 25 d.

*129 Eur – užsiregistravus iki kovo mėn. 12 d.

*129 Eur – užsiregistravus daugiau nei vienam dalyviui iš tos pačios įstaigos

Geg
5
Kt
2016
BALTIJOS ŠALIŲ NEKILNOJAMOJO TURTO IR INVESTICIJŲ FORUMAS 2016
Geg 5, 10:00 – Geg 6, 13:00

BALTIJOS ŠALIŲ NEKILNOJAMOJO TURTO IR INVESTICIJŲ FORUMAS 2016

BALTIJOS NEKILNOJAMOJO TURTO IR INVESTICIJŲ FORUME 2016 susitiks Lietuvos ir užsienio nekilnojamo turto rinkos žaidėjai: vystytojai, administratoriai, turto vertintojai, brokeriai, statytojai, architektai, analitikai, konsultantai, draudimo ekspertai, investuotojai ir finansinio sektoriaus įmonių vadovai.

REGISTRACIJA

Šių metų forumo programoje savo dalyvavimą jau patvirtino šie pranešėjai:
Stig R. Myrseth, Investment director and CEO at Dovre Forvaltning
John Afseth, Chairman at Gentian AS
Karolis Adlis, Second Vice President at W. P. Carey Inc
Marko Kull, Partner at Capital Mill
Tom Wall, Partner at LCN Capital Partners
Keith Silverang, CEO of Technopolis
Viljar Araks, CEO at EfTEN Capital AS
Tarmo Kase, CEO at Ober-Haus Real Estate Advisors
Endo Tõnuver, Chairman of the Board at Endover,
Arminta Saladžienė, Vice President and Head of Baltic Markets, at NASDAQ OMX,
Alvydas Žabolis, Managing Partner at Zabolis Partners
Dainius Vilčinskas, Head of Baltic Banking Competence Centre Corporate
Akimirkos iš praėjusių metų Forumo:

Forumo programa sudaryta taip, kad per 1,5 dienos renginį Jūs gautumėte itin koncentruotą informaciją apie aktualiausius Baltijos nekilnojamojo turto rinkos aspektus. Pranešimus skaitys pripažinti nekilnojamo turto rinkos ekspertai, taip pat vyks diskusijos įvairiais klausimais, kuriose aktyviai dalyvauti kviečiami ir forumo dalyviai.

Pagrindinės 2016 forumo temos:

  • Ko per ateinančius kelerius metus galima tikėtis Pabaltijo NT rinkoje?
  • Kokias investavimo į NT perspektyvas Baltijos regionui piešia didieji investuotojai?
  • NT investicijų ir projektų vystymo finansavimo klausimai,
  • Atskirų NT sektorių (gyvenamojo būsto, biurų, prekybos centrų ir viešbučių) vystymo galimybės ir iššūkiai.
Pirmoji forumo diena skirta daugiau strateginėms NT rinkos temoms, o antroji išsamesnei atskirų NT sektorių vystymo galimybėms ir iššūkiams panagrinėti.
Forumas vyks anglų kalba.

Apdovanojimai

Baltijos nekilnojamojo turto apdovanojimai yra Baltijos regiono nekilnojamojo turto projektų arba didelių projektų etapų, užbaigtų 2015 m. konkursas. Konkurso laimėtojai bus apdovanoti už didžiausią vertę konkrečiais metais sukuriančius biurų , prekybos centrų ir gyvenamojo būsto projektus. Apdovanojimų nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti gegužės 5 d. 18 val. viešbučio „Radisson Blu Hotel Lietuva“ 22 aukšte esančiame bare „Skybar“. Visus Forumo dalyvius maloniai kviečiame dalyvauti!

Dalyviai – kam aktualus šis renginys

Tikslinė renginio auditorija yra nekilnojamo turto vystytojai, administratoriai, įmonių savininkai, turto vertintojai, brokeriai, statytojai, architektai, analitikai, konsultantai, draudimo ekspertai, investuotojai ir finansinio sektoriaus įmonių vadovai. Taip pat kviečiame visus, kam aktualios svarstomos temos ir kurie nori dalyvauti diskusijose.

 

 Kainodara Registruojantis iki 03 25 Registruojantis iki 04 22 Bazinė renginio kaina
Renginio dalyvio mokestis
288 EUR
ir PVM
306 EUR
ir PVM
360 EUR
ir PVM
3 ir daugiau dalyvių iš tos pačios organizacijos
270 EUR
ir PVM
288 EUR
ir PVM
306 EUR
ir PVM
„Verslo žinių“, „Aripaev“ ir „Dienas Bizness“ prenumeratoriams, LNTPA, LANIDA, EFKL nariams
288 EUR
ir PVM
306 EUR
ir PVM
324 EUR
ir PVM

*PVM netaikomas užsienyje registruotoms kompanijoms

Partneriai:

NEKILNOJAMOJO TURTO, forumas, partneriai
Rgp
25
Kt
2016
Kaip sukurti ir valdyti efektyvią internetinę svetainę statybos verslui? @ LinkMenų fabrikas
Rgp 25, 13:00 – 17:15

KURSO APRAŠYMAS

Praktiškai kiekvienas statybos verslas turi susikūręs savo internetinę svetainę, kuri vaidina didesnį ar mažesnį vaidmenį įmonės gyvenime. Svetainės atlieka daug vaidmenų: elektroninė vizitinė kortelė, elektroninis produktų katalogas, komunikavimo įrankis ir t.t. Kyla klausimas: ar Jūsų svetainė gali atnešti Jums ir Jūsų verslui naudos, koks turėtų būtų jos vaidmuo ir kaip išmatuoti?

Seminaro metu klausytojai susipažins su WORDPRESS turinio valdymo sistema ir jos suteikiamomis interneto svetainių kūrimo bei administravimo galimybėmis. Klausytojai susipažins su interneto svetainės struktūra ir elementais, kokybiškos interneto svetainės formavimo pagrindais bei vidiniu svetainės optimizavimu (on-site SEO). Kursų metu bus išnagrinėtos statybos verslo interneto svetainių ypatybės, informacijos rengimo ir struktūrizavimo principai.

Baigę mokymo kursus klausytojai galės suformuoti techninę užduoti interneto svetainės programuotojams bei kontroliuoti kuriamos interneto svetainės kūrimo kokybę.

REGISTRACIJA

Andrius Vaicekauskas

Mokymus ves Andrius Vaicekauskas – UAB „Statybos marketingas“ direktorius ir įkūrėjas, skaitmeninės rinkodaros pradininkas turintis net 15 metų sukauptą rinkodaros patirtį statybų rinkoje.

 

PROGRAMA

13:00 – 14:45 Turinio valdymo sistema WORDPRESS
14:45 – 15:30 Interneto svetainės struktūra, puslapių tipai ir elementai, įskiepiai
15:30 – 15:45 Kavos pertraukėlė
15:45 – 16:30 Interneto svetainės vidinis optimizavimas (on-site SEO)
16:30 – 17:15 Interneto svetainės statybos verslui. Informacijos tvarkymas, struktūrizavimas ir pateikimas

statybos rinkodara, internetinės svetainės kūrimas statybos verslui, mokymai, skaitmenizavimas

REKOMENDUOJAMA LITERATŪRA

Statybos įmonių konkurencingumo bei efektyvumo didinimo priemonės šiandieną yra neišvengiamai susijusios su skaitmeninių technologijų panaudojimu.

Statybos verslas yra labai specifinis, todėl ir skaitmeninių technologijų taikymas rinkodaros srityje yra ypatingas. Būtina gerai išmanyti tiek statybos verslo, tiek skaitmeninės rinkodaros ypatybes ir mokėti jas taikyti kiekvienu konkrečiu atveju.

Kursų klausytojams rekomenduojama susipažinti su Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo pagrindais, kadangi interneto svetainė yra vienas pagrindinių įrankių ir pirmasis žingsnis, perkeliant įmonės pardavimus bei rinkodarą į skaitmeninę erdvę, siekiant padidinti pardavimų komandos efektyvumą bei įmonės konkurencingumą.

Statybos verslo įmonės rinkodaros skaitmenizavimo pagrindai

ORGANIZATORIUS

UAB Statybos Marketingas

Rgp
30
An
2016
Lean metodų taikymas projektų valdyme @ Komplekso „Margio krantas“ konferencijų centre.
Rgp 30, 8:30 – 16:15

 Kviečiame į mokymus:

Lean metodų taikymas projektų valdyme

REGISTRACIJA

08:30 – 09:00

Dalyvių registracija. Pasitikimo kava.

09:00 – 10:30

  • Projekto komunikacijos valdymas.
  • Išorinė ir vidinė komunikacija projekte.
  • Komunikacijos barjerai ir klaidos.
  • Kaizen koncepcija.

10:30 – 10:45

Kavos pertraukėlė.

10:45 – 12:15

  • Rizikų valdymas.
  • Rizikų įdentifikavimas, poveikio stiprumo įvertinimas, elgesio su rizikomis numatymas.
  • Rizikų planavimas ir poveikio nustatymas.
  • A3 problemų sprendimo metodas.
  • Praktinė užduotis.

12:15 – 13:00

Pietų pertrauka.

13:00 – 14:30

  • Pokyčių valdymas, pokyčių diegimas, reakcijos į pokyčius.
  • Pokyčių komunikavimas.
  • Kanban. 5S darbo aplinka.
  • Praktinė užduotis.

14:30 – 14:45

Kavos pertraukėlė.

14:45 – 16:15

  • Pratybos.
  • Dienos apibendrinimas.

 

Lean metodų taikymas

Mokymų dalyviams išduodami pažymėjimai.

Į kainą įskaičiuotas metodinės medžiagos komplektas (el. versija), kavos pertraukėlė, pietūs.

Rgs
22
Kt
2016
Kaip sukurti ir valdyti efektyvią internetinę svetainę statybos verslui? @ LinkMenų fabrikas
Rgs 22, 13:00 – 17:15

KURSO APRAŠYMAS

Praktiškai kiekvienas statybos verslas turi susikūręs savo internetinę svetainę, kuri vaidina didesnį ar mažesnį vaidmenį įmonės gyvenime. Svetainės atlieka daug vaidmenų: elektroninė vizitinė kortelė, elektroninis produktų katalogas, komunikavimo įrankis ir t.t. Kyla klausimas: ar Jūsų svetainė gali atnešti Jums ir Jūsų verslui naudos, koks turėtų būtų jos vaidmuo ir kaip išmatuoti?

Seminaro metu klausytojai susipažins su WORDPRESS turinio valdymo sistema ir jos suteikiamomis interneto svetainių kūrimo bei administravimo galimybėmis. Klausytojai susipažins su interneto svetainės struktūra ir elementais, kokybiškos interneto svetainės formavimo pagrindais bei vidiniu svetainės optimizavimu (on-site SEO). Kursų metu bus išnagrinėtos statybos verslo interneto svetainių ypatybės, informacijos rengimo ir struktūrizavimo principai.

Baigę mokymo kursus klausytojai galės suformuoti techninę užduoti interneto svetainės programuotojams bei kontroliuoti kuriamos interneto svetainės kūrimo kokybę.

REGISTRACIJA

Andrius Vaicekauskas

Mokymus ves Andrius Vaicekauskas – UAB „Statybos marketingas“ direktorius ir įkūrėjas, skaitmeninės rinkodaros pradininkas turintis net 15 metų sukauptą rinkodaros patirtį statybų rinkoje.

 

PROGRAMA

13:00 – 14:45 Turinio valdymo sistema WORDPRESS
14:45 – 15:30 Interneto svetainės struktūra, puslapių tipai ir elementai, įskiepiai
15:30 – 15:45 Kavos pertraukėlė
15:45 – 16:30 Interneto svetainės vidinis optimizavimas (on-site SEO)
16:30 – 17:15 Interneto svetainės statybos verslui. Informacijos tvarkymas, struktūrizavimas ir pateikimas

statybos rinkodara, internetinės svetainės kūrimas statybos verslui, mokymai, skaitmenizavimas

REKOMENDUOJAMA LITERATŪRA

Statybos įmonių konkurencingumo bei efektyvumo didinimo priemonės šiandieną yra neišvengiamai susijusios su skaitmeninių technologijų panaudojimu.

Statybos verslas yra labai specifinis, todėl ir skaitmeninių technologijų taikymas rinkodaros srityje yra ypatingas. Būtina gerai išmanyti tiek statybos verslo, tiek skaitmeninės rinkodaros ypatybes ir mokėti jas taikyti kiekvienu konkrečiu atveju.

Kursų klausytojams rekomenduojama susipažinti su Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo pagrindais, kadangi interneto svetainė yra vienas pagrindinių įrankių ir pirmasis žingsnis, perkeliant įmonės pardavimus bei rinkodarą į skaitmeninę erdvę, siekiant padidinti pardavimų komandos efektyvumą bei įmonės konkurencingumą.

Statybos verslo įmonės rinkodaros skaitmenizavimo pagrindai

ORGANIZATORIUS

UAB Statybos Marketingas

Spa
27
Kt
2016
Kaip sukurti ir valdyti efektyvią internetinę svetainę statybos verslui? @ LinkMenų fabrikas
Spa 27, 13:00 – 17:15

KURSO APRAŠYMAS

Praktiškai kiekvienas statybos verslas turi susikūręs savo internetinę svetainę, kuri vaidina didesnį ar mažesnį vaidmenį įmonės gyvenime. Svetainės atlieka daug vaidmenų: elektroninė vizitinė kortelė, elektroninis produktų katalogas, komunikavimo įrankis ir t.t. Kyla klausimas: ar Jūsų svetainė gali atnešti Jums ir Jūsų verslui naudos, koks turėtų būtų jos vaidmuo ir kaip išmatuoti?

Seminaro metu klausytojai susipažins su WORDPRESS turinio valdymo sistema ir jos suteikiamomis interneto svetainių kūrimo bei administravimo galimybėmis. Klausytojai susipažins su interneto svetainės struktūra ir elementais, kokybiškos interneto svetainės formavimo pagrindais bei vidiniu svetainės optimizavimu (on-site SEO). Kursų metu bus išnagrinėtos statybos verslo interneto svetainių ypatybės, informacijos rengimo ir struktūrizavimo principai.

Baigę mokymo kursus klausytojai galės suformuoti techninę užduoti interneto svetainės programuotojams bei kontroliuoti kuriamos interneto svetainės kūrimo kokybę.

REGISTRACIJA

Andrius Vaicekauskas

Mokymus ves Andrius Vaicekauskas – UAB „Statybos marketingas“ direktorius ir įkūrėjas, skaitmeninės rinkodaros pradininkas turintis net 15 metų sukauptą rinkodaros patirtį statybų rinkoje.

 

PROGRAMA

13:00 – 14:45 Turinio valdymo sistema WORDPRESS
14:45 – 15:30 Interneto svetainės struktūra, puslapių tipai ir elementai, įskiepiai
15:30 – 15:45 Kavos pertraukėlė
15:45 – 16:30 Interneto svetainės vidinis optimizavimas (on-site SEO)
16:30 – 17:15 Interneto svetainės statybos verslui. Informacijos tvarkymas, struktūrizavimas ir pateikimas

statybos rinkodara, internetinės svetainės kūrimas statybos verslui, mokymai, skaitmenizavimas

REKOMENDUOJAMA LITERATŪRA

Statybos įmonių konkurencingumo bei efektyvumo didinimo priemonės šiandieną yra neišvengiamai susijusios su skaitmeninių technologijų panaudojimu.

Statybos verslas yra labai specifinis, todėl ir skaitmeninių technologijų taikymas rinkodaros srityje yra ypatingas. Būtina gerai išmanyti tiek statybos verslo, tiek skaitmeninės rinkodaros ypatybes ir mokėti jas taikyti kiekvienu konkrečiu atveju.

Kursų klausytojams rekomenduojama susipažinti su Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo pagrindais, kadangi interneto svetainė yra vienas pagrindinių įrankių ir pirmasis žingsnis, perkeliant įmonės pardavimus bei rinkodarą į skaitmeninę erdvę, siekiant padidinti pardavimų komandos efektyvumą bei įmonės konkurencingumą.

Statybos verslo įmonės rinkodaros skaitmenizavimo pagrindai

ORGANIZATORIUS

UAB Statybos Marketingas

Lap
24
Kt
2016
Kaip sukurti ir valdyti efektyvią internetinę svetainę statybos verslui? @ LinkMenų fabrikas
Lap 24, 13:00 – 17:15

KURSO APRAŠYMAS

Praktiškai kiekvienas statybos verslas turi susikūręs savo internetinę svetainę, kuri vaidina didesnį ar mažesnį vaidmenį įmonės gyvenime. Svetainės atlieka daug vaidmenų: elektroninė vizitinė kortelė, elektroninis produktų katalogas, komunikavimo įrankis ir t.t. Kyla klausimas: ar Jūsų svetainė gali atnešti Jums ir Jūsų verslui naudos, koks turėtų būtų jos vaidmuo ir kaip išmatuoti?

Seminaro metu klausytojai susipažins su WORDPRESS turinio valdymo sistema ir jos suteikiamomis interneto svetainių kūrimo bei administravimo galimybėmis. Klausytojai susipažins su interneto svetainės struktūra ir elementais, kokybiškos interneto svetainės formavimo pagrindais bei vidiniu svetainės optimizavimu (on-site SEO). Kursų metu bus išnagrinėtos statybos verslo interneto svetainių ypatybės, informacijos rengimo ir struktūrizavimo principai.

Baigę mokymo kursus klausytojai galės suformuoti techninę užduoti interneto svetainės programuotojams bei kontroliuoti kuriamos interneto svetainės kūrimo kokybę.

REGISTRACIJA

Andrius Vaicekauskas

Mokymus ves Andrius Vaicekauskas – UAB „Statybos marketingas“ direktorius ir įkūrėjas, skaitmeninės rinkodaros pradininkas turintis net 15 metų sukauptą rinkodaros patirtį statybų rinkoje.

 

PROGRAMA

13:00 – 14:45 Turinio valdymo sistema WORDPRESS
14:45 – 15:30 Interneto svetainės struktūra, puslapių tipai ir elementai, įskiepiai
15:30 – 15:45 Kavos pertraukėlė
15:45 – 16:30 Interneto svetainės vidinis optimizavimas (on-site SEO)
16:30 – 17:15 Interneto svetainės statybos verslui. Informacijos tvarkymas, struktūrizavimas ir pateikimas

statybos rinkodara, internetinės svetainės kūrimas statybos verslui, mokymai, skaitmenizavimas

REKOMENDUOJAMA LITERATŪRA

Statybos įmonių konkurencingumo bei efektyvumo didinimo priemonės šiandieną yra neišvengiamai susijusios su skaitmeninių technologijų panaudojimu.

Statybos verslas yra labai specifinis, todėl ir skaitmeninių technologijų taikymas rinkodaros srityje yra ypatingas. Būtina gerai išmanyti tiek statybos verslo, tiek skaitmeninės rinkodaros ypatybes ir mokėti jas taikyti kiekvienu konkrečiu atveju.

Kursų klausytojams rekomenduojama susipažinti su Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo pagrindais, kadangi interneto svetainė yra vienas pagrindinių įrankių ir pirmasis žingsnis, perkeliant įmonės pardavimus bei rinkodarą į skaitmeninę erdvę, siekiant padidinti pardavimų komandos efektyvumą bei įmonės konkurencingumą.

Statybos verslo įmonės rinkodaros skaitmenizavimo pagrindai

ORGANIZATORIUS

UAB Statybos Marketingas

Vas
23
Kt
2017
Integruota rinkodara statybos versle. Kaip padidinti pardavimus?
Vas 23, 16:00 – 17:00

Webinaras skirtas statybos verslo įmonių vadovams, pardavimų bei rinkodaros vadovams. Webinaro metu pristatoma Integruotos Rinkodaros Komunikacijos metodologija ir jos taikymas statybos versle su praktiniais pavyzdžiais.

Webinaro klausytojų skaičius – 5.

Po webinaro galima aptarti klausytojų taikomas rinkodaros priemones, jų efektyvumą bei būdus joms pagerinti.

Webinaro lektorius: Andrius Vaicekauskas, UAB Statybos Marketingas direktorius ir įkūrėjas.

REGISTRACIJA

Webinaro klausytojams rekomenduojama perskaityti ir preliminariai susipažinti su Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo Pagrindais.

Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo Pagrindai

 

 

Kov
9
Kt
2017
Integruota rinkodara statybos versle. Kaip padidinti pardavimus?
Kov 9, 16:00 – 17:00

Webinaras skirtas statybos verslo įmonių vadovams, pardavimų bei rinkodaros vadovams. Webinaro metu pristatoma Integruotos Rinkodaros Komunikacijos metodologija ir jos taikymas statybos versle su praktiniais pavyzdžiais.

Webinaro klausytojų skaičius – 5.

Po webinaro galima aptarti klausytojų taikomas rinkodaros priemones, jų efektyvumą bei būdus joms pagerinti.

Webinaro lektorius: Andrius Vaicekauskas, UAB Statybos Marketingas direktorius ir įkūrėjas.

REGISTRACIJA

Webinaro klausytojams rekomenduojama perskaityti ir preliminariai susipažinti su Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo Pagrindais.

Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo Pagrindai

 

 

Kov
23
Kt
2017
Integruota rinkodara statybos versle. Kaip padidinti pardavimus?
Kov 23, 16:00 – 17:00

Webinaras skirtas statybos verslo įmonių vadovams, pardavimų bei rinkodaros vadovams. Webinaro metu pristatoma Integruotos Rinkodaros Komunikacijos metodologija ir jos taikymas statybos versle su praktiniais pavyzdžiais.

Webinaro klausytojų skaičius – 5.

Po webinaro galima aptarti klausytojų taikomas rinkodaros priemones, jų efektyvumą bei būdus joms pagerinti.

Webinaro lektorius: Andrius Vaicekauskas, UAB Statybos Marketingas direktorius ir įkūrėjas.

REGISTRACIJA

Webinaro klausytojams rekomenduojama perskaityti ir preliminariai susipažinti su Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo Pagrindais.

Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo Pagrindai

 

 

Rgp
3
Kt
2017
Integruota rinkodara statybos versle. Kaip padidinti pardavimus?
Rgp 3, 16:00 – 17:00

Webinaras skirtas statybos verslo įmonių vadovams, pardavimų bei rinkodaros vadovams. Webinaro metu pristatoma Integruotos Rinkodaros Komunikacijos metodologija ir jos taikymas statybos versle su praktiniais pavyzdžiais. Visus norinčius plačiau susipažinti su integruotos rinkodaros komunikacijos suteikiamomis galimybėmis kviečiame registruotis ir dalyvauti savaitiniuose webinaruose.

REGISTRACIJA

Papildoma informacija:

  • Webinaro klausytojų skaičius – 4.
  • Po webinaro galima aptarti klausytojų taikomas rinkodaros priemones, jų efektyvumą bei būdus joms pagerinti.
  • Webinaro lektorius: Andrius Vaicekauskas, UAB Statybos Marketingas direktorius ir įkūrėjas.
  • Webinaro klausytojams rekomenduojama perskaityti ir susipažinti su Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo Pagrindais.

Statybos Rinkodaros Skaitmenizavimo Pagrindai

Visus norinčius sužinoti daugiau apie skaitmeninės rinkodaros galimybes  kviečiame atsisiųsti ir perskaityti mūsų parengtą metodinę knygą, kurioje pristatome:

  • skaitmeninė turinio rinkodara;
  • skaitmeninės rinkodaros infrastuktūra;
  • skaitmeninio turinio parengimas ir viešinimas;
  • grįžtamasis ryšys ir klientų konvertacija;
  • statybos renginiai;
  • statybos projektų viešinimas.

 

Sau
17
Tr
2018
SERPSTAT SEO webinaras „Building content strategy using competitors“
Sau 17, 21:00 – 22:00

Integruotos rinkodaros komunikacijos kampanija apima turinio sukūrimą, kampanijos interneto svetainės puslapio („landing page“) sukūrimą, konversijos priemonių diegimą ir turinio viešinimo el. pašto, socialinių  tinklų ir paieškos tinklų rinkodaros priemonėmis. Vienas pirmųjų kampanijos žingsnių – tikslinio raktažodžio parinkimas.

Parenkant kampanijos raktažodį, būtina atsižvelgti ne tik į kampanijos tikslus, bet ir į konkurentus. Webinaras „Building content strategy using competitors“ skirtas pristatyti rinkodaros kampanijos raktažodžių parinkimo principus, atsižvelgiant į konkurentų raktažodžius.

Webinaras skirtas rinkodaros bei SEO specialistams.

Registracija

Trumpai apie SERPSTAT

SEO optimizavimo įrankis SERPSTAT– tai paieškos tinklų rinkodaros įrankis, skirtas interneto svetainės bei integruotos rinkodaros komunikacijos kampanijų SEO bei mokamos Google Adwords reklamos („Pay Per Click“) optimizavimui.

SEO platformą sudaro penki įrankiai, kurie atlieka šias funkcijas:

  • URL reitingo pozicijų stebėjimas;
  • atgalinių nuorodų analizė;
  • raktažodžių tyrimas;
  • interneto svetainės SEO auditas;
  • konkurentų tyrimas.

SERPSTAT SEO platforma

Bal
26
Kt
2018
Verslo pusryčiai: Kaip uždirbti daugiau iš konstrukcijų projektavimo paslaugų? @ Verslo centre “City”
Bal 26, 9:30 – 10:30

Kviečiame dalyvauti verslo pusryčiuose ir sužinoti, kaip brangiau parduoti konstrukcijų projektavimo paslaugas?

Verslo pusryčių metu bus nagrinėjamos šios visiems aktualios temos:

  • Kodėl užsakovas moka mažai už projektavimo paslaugas?;
  • Kaip tokiais pačiais resursais suteikti užsakovui didesnę pridėtinę vertę?;
  • Kokie yra optimalūs sprendimai ir tinkami pasiūlymai?;
  • Ar technologijos gali Jums padėti?;
  • Sėkmingos istorijos, pavyzdžiai.
REGISTRACIJA

Renginys skirtas:

  • smulkių projektavimo įmonių vadovams;
  • individualią veiklą turintiems projektuotojams;
  • dirbantiems “DWG” platformoje;
  • jaunoms konstrukcijas projektuojančioms įmonėms.

Diskusijoje dalyvaus:

  • Ernestas Beržanskis, UAB Intelligent BIM Solutions direktorius
  • Arvydas Kublickas, UAB Intelligent BIM Solutions  produktų vadovas

Intelligent BIM solutions

Gru
19
Tr
2018
Integruota rinkodaros komunikacija statybos versle. Kaip padidinti pardavimus?
Gru 19, 16:00 – 17:00

Webinaras skirtas statybos verslo įmonių vadovams, pardavimų bei rinkodaros vadovams. Webinaro metu pristatoma Integruotos Rinkodaros Komunikacijos metodologija ir jos taikymas statybos versle su praktiniais pavyzdžiais. Visus norinčius plačiau susipažinti su integruotos rinkodaros komunikacijos suteikiamomis galimybėmis kviečiame registruotis ir dalyvauti webinaruose, skaitomuose kas mėnesį.

REGISTRACIJA

Statybos rinkodara

Statybos įmonių pardavimai ir rinkodara yra neatsiejami. Dažniausiai statybos įmonės naudoja “Tiesioginių pardavimų-rinkodaros” (angl. “Push”) sistemą ir kokybiškai vykdydamos savo paslaugas susilaukia sėkmės.

Dažna įmonė susimąsto kaip pagerinti tiesioginius pardavimus, apimti daugiau klientų, gauti informaciją apie statybos projektą dar jo užuomazgos stadijoje ir t.t. Tokiu atveju įmonės po truputi pradeda naudoti įvairias rinkodaros technologijas ir platformas. Tokia sistema vadinama “Pritraukimo rinkodara” (angl. “Pull”), kuomet stengiamasi paskleisti informaciją apie įmonę ir jos paslaugas ir susilaukti paklausimų.

Deja tenka pripažinti, kad nei “Pull” nei “Push” strategijos atskirai nėra veiksmingos. Sprendimas – kombinuota “Push” ir “Pull” strategija “Integruota Rinkodaros Komunikacija”.

Integruota Rinkodaros Komunikacija

Integruotos Rinkodaros Komunikacijos sistemos ašis – interneto svetainė ar svetainių tinklas. Jose pristatoma informacija turi būti struktūrizuota pagal pardavimo proceso etapus, diegiamos įvairių lygių konversijos priemonės.

Integruota-rinkodaros-komunikacija-statybos-versle-Statybos-Marketingas-CMGbaltic-WEB

Sekantis žingsnis tinkamai suplanuoti klientų pritraukimo į interneto svetainę būdus ir kanalus. Labai svarbu numatyti ne tik naujų klientų pritraukimo būdus, bet ir priemones esamų klientų pakartotinam lankymuisi svetainėje.

Ne ką mažiau svarbus procesas – darbo su klientais apskaita. Būtina pasirinkti duomenų valdymo, CRM ar kt. platformas naudoti ir aiškiai apibrėžti pardavimo-rinkodaros komandos veiksmus.

Statybos rinkodaros agentura CMGbaltic

 

Sau
9
Tr
2019
Internetinės svetainės vaidmuo verslo įmonės veikloje @ Online
Sau 9, 16:00 – 17:00

Vienas iš efektyviausių svetainės panaudojimo sričių yra jos pavertimas efektyviu komunikacijos įrankiu su Jūsų esamais ir potencialiais klientais. Webinaro metu kalbama apie šiuolaikinės interneto svetainės vaidmenį verslo įmonės veikloje. Visus norinčius plačiau sužinoti apie internetines svetaines B2B verslo rinkoje, kviečiame registruotis ir dalyvauti savaitiniuose webinaruose.

REGISTRACIJA

Webinaro metu aptariama:

  • Geriausiai statybos verslo interneto svetainių poreikius atitinkanti turinio valdymo sistema;
  • internetinių svetainių šablonai, programiniai įskiepiai;
  • Tinkama svetainės struktūra: kompaktiškas ir sistemiškas informacijos išdėstymas svetainėje;
  • Aktualus svetainės tinklaraštis: straipsnių pavidalu pristatoma aktuali informacija įmonės klientams;
  • Priemonės ir sprendimai potencialių klientų konversijai;
  • Veikiantys klientų pritraukimo kanalai ir technologijos.

Knyga „Interneto svetainės statybos verslo įmonėms“

Knyga Interneto svetaines statybos verslo imonems CMGbaltic Statybos MarketingasVisus norinčius sužinoti daugiau apie šiuolaikines interneto svetaines kviečiame atsisiųsti ir perskaityti mūsų parengtą metodinę knygą „Interneto svetainės statybos verslo įmonėms“. Knygos turinys:

Statybos rinkodaros agentura CMGbaltic

Sau
23
Tr
2019
Turinio rinkodara statybos verslo įmonėms
Sau 23, 16:00 – 17:00

Webinaras skirtas statybos verslo įmonių vadovams, pardavimų bei rinkodaros vadovams. Webinaro metu pristatoma turinio rinkodaros organizavimo principai ir jos vykdymas statybos versle su praktiniais pavyzdžiais. Visus norinčius plačiau susipažinti su turinio rinkodaros komunikacijos suteikiamomis galimybėmis kviečiame registruotis ir dalyvauti savaitiniuose webinaruose.

REGISTRACIJA

Statybos turinio rinkodara

Šiandieninė rinka yra pakankamai dinamiška ir susijusi su įvairiais pokyčiais, todėl įmonės turi pakankamai efektyviai ir greitai paskleisti žinią savo auditorijai, bei sulaukti jos vertinimų. Todėl be sistemingai suplanuotos ir vykdomos turinio rinkodaros ši užduotis dažniausiai sunkiai pasiekiama.

Rinkodaros infrastruktūros centras – įmonės internetinė svetainė, kurioje turi būti sistemingai ir struktūriškai talpinama informacija įmonės tinklaraščio dalyje. Tinklaraščiai leidžia verslo įmonėms palaikyti glaudesnius ryšius su užsakovais, partneriais ar naujais skaitytojais.

Turinio rinkdaros infrastruktura statybos versle CMGbaltic

Paruoštas įdomus ir kokybiškas turinys, gali priversti skaitytoją ne tik grįžti atgal, bet ir pasidalinti teikiama informacija su draugais ar pažįstamais, kurie natūraliai skatins dalintis ir kitus. Todėl siekiant užtikrinti komunikacijos efektyvumą, įmonės turinys ruošiamas ir publikuojamas nustatytu periodiškumu, dažniausiai 1 – 4 kartus per mėnesį.

Profesiniai statybos portalai

Turinys visų pirma turi būti publikuojamas įmonės interneto svetainėje bei papildomai pristatomas specializuotuose statybos profesiniuose portaluose, tokiose kaip:

Knyga „Statybos verslo įmonių turinio rinkodara“

Knyga Interneto svetaines statybos verslo imonems CMGbaltic Statybos MarketingasVisus norinčius individualiai susipažinti su turinio rinkodaros organizavimo ypatybėmis kviečiame atsisiųsti ir perskaityti mūsų parengtą metodinę knygą „Statybos verslo įmonių turinio rinkodara“. Knygos turinys:

  • turinio rinkodara;
  • probleminio-technologinio straipsnio parengimas;
  • projekto straipsnio parengimas;
  • mokomojo seminaro straipsnio parengimas;
  • spaudos pranešimo parengimas.
Atsisiųsti knygą PDF formatu

Straipsniai turinio rinkodaros tema


Statybos rinkodaros agentura CMGbaltic

© 2018 Statybos Renginių Kalendorius - statybos renginiai profesionalams. Sprendimas: CMGbaltic