Webinaras skirtas statybos verslo įmonių vadovams, pardavimų bei rinkodaros vadovams. Webinaro metu pristatoma Integruotos Rinkodaros Komunikacijos metodologija ir jos taikymas statybos versle su praktiniais pavyzdžiais. Visus norinčius plačiau susipažinti su integruotos rinkodaros komunikacijos suteikiamomis galimybėmis kviečiame registruotis ir dalyvauti webinaruose, skaitomuose kas mėnesį.
Statybos rinkodara
Statybos įmonių pardavimai ir rinkodara yra neatsiejami. Dažniausiai statybos įmonės naudoja “Tiesioginių pardavimų-rinkodaros” (angl. “Push”) sistemą ir kokybiškai vykdydamos savo paslaugas susilaukia sėkmės.
Dažna įmonė susimąsto kaip pagerinti tiesioginius pardavimus, apimti daugiau klientų, gauti informaciją apie statybos projektą dar jo užuomazgos stadijoje ir t.t. Tokiu atveju įmonės po truputi pradeda naudoti įvairias rinkodaros technologijas ir platformas. Tokia sistema vadinama “Pritraukimo rinkodara” (angl. “Pull”), kuomet stengiamasi paskleisti informaciją apie įmonę ir jos paslaugas ir susilaukti paklausimų.
Deja tenka pripažinti, kad nei “Pull” nei “Push” strategijos atskirai nėra veiksmingos. Sprendimas – kombinuota “Push” ir “Pull” strategija “Integruota Rinkodaros Komunikacija”.
Integruota Rinkodaros Komunikacija
Integruotos Rinkodaros Komunikacijos sistemos ašis – interneto svetainė ar svetainių tinklas. Jose pristatoma informacija turi būti struktūrizuota pagal pardavimo proceso etapus, diegiamos įvairių lygių konversijos priemonės.
Sekantis žingsnis tinkamai suplanuoti klientų pritraukimo į interneto svetainę būdus ir kanalus. Labai svarbu numatyti ne tik naujų klientų pritraukimo būdus, bet ir priemones esamų klientų pakartotinam lankymuisi svetainėje.
Ne ką mažiau svarbus procesas – darbo su klientais apskaita. Būtina pasirinkti duomenų valdymo, CRM ar kt. platformas naudoti ir aiškiai apibrėžti pardavimo-rinkodaros komandos veiksmus.
3 Comments
Giedrius Čiurinskas
Integruotos rinkodaros komunikacijos technologijas pradėjome diegti su CMGbaltic komandos pagalba vykdant LLoyd’s draudimo sprendimų statybos verslui pristatymą. Rezultatai mus gerokai nustebino, todėl po pusmečio šias technologijas pradėjome diegti ir kitose draudimo srityse.
Ernestas Beržanskis
Integruotos rinkodaros komunikacijos technologijas taikome kasdieninėje BIM programinės įrangos pardavimų veikloje jau daugiau kaip trejus metus, mūsų darbas su klientais tapo nuoseklus ir sisteminis, o ryšys – tampresnis. Rinkodaros veikla tapo skaidri, su aiškiai pamatuojamais efektyvumo rodikliais. Klientų konversijos priemonės užtikrina efektyvų grįžtamąjį ryšį su potencialiais klientais ir leidžia sėkmingai užbaigti pardavimo procesą.
Stanislavas Puodžiūnas
Esame nedidelė kompanija ir vykdome įdėtinių tvirtinimo bei armavimo detalių HALFEN distribuciją Lietuvos bei Baltarusijos rinkose. Įdiegus integruotos rinkodaros komunikacijos technologijos greičiau ir efektyviau pasiekiame klientus bei užmezgame su jais ryšį.